انتشارات آریاناقلم یکی از ناشرین برتر حوزه بازاریابی در ایران به شمار می‌رود. انتشار کتاب‌های روز دنیا با حق چاپ اختصاصی و انتخاب کتبی که جوایز زیادی را در حوزه کتاب‌های بازاریابی بدست آورده‌اند از این انتشارات یک نشر محبوب در بین علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران تبلیغات و بازاریابی در ایران ساخته است. این انتشارات در تازه‌ترین نشر خود کتاب بازاریابی سرراست را روانه بازار کرده است. این کتاب در حال حاضر در مرحله پیش فروش است و ارسال آن از سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ برای خریداران آغاز می‌شود.

این کتاب که توسط دانلد میلر و جی جی پترسون به رشته تحریر درآمده توسط آقای مهرداد عباسی در ۲۱۶ صفحه به زبان فارسی ترجمه شده است. جالب است بدانید که انتشار کتاب بازاریابی سرراست در ایران حاصل همکاری انتشارات آریانا قلم و مجموعه یکتانت است. متن زیر در وب‌سایت انتشارات آریانا قلم بابت معرفی این کتاب ذکر شده است:

“هیچکس دوست ندارد تلاش‌های بازاریابی‌اش شکست بخورد و گزارش عملکردش نشان از هدر رفتن بودجه بازاریابی باشد. اما این اتفاق زیاد می‌افتد و پول‌های زیادی به باد می‌رود. واقعیت آن است که دنیای بازاریابی تغییر کرده است؛ از یک طرف بمباران پیام‌های تبلیغاتی روز به روز شدت بیشتری می‌گیرد و از طرف دیگر جلب توجه و اعتماد مخاطبان سخت‌تر می‌شود. حال در چنین شرایطی مهم است که برای بقا و رشد کسب‌وکار، بازاریابی در مسیری پیش برده شود که بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد.

بنر ثبت نام در تبلیغاتچی‌ها

این کتاب قرار است شروع مناسبی باشد برای افرادی که می‌خواهند در مسیر درست بازاریابی دیجیتال قدم بردارند. به طور کلی محوریت این کتاب حول قیف فروش در بازاریابی دیجیتال می‌چرخد و ساختار کتاب نیز به این صورت است که در هر فصل، نکات و استراتژی‌های لازم برای طراحی هریک از اجزای قیف فروش در بازاریابی دیجیتال به صورت سرراست و گام‌به‌گام ارائه می‌شود.

به بیان دیگر در این کتاب قرار است مسیر سفر مشتری را ترسیم کنیم. سفری که از لحظه آشنایی مخاطب با محصولات یا خدمات ما شروع می‌شود و تا خرید و تبدیل شدن به مشتری وفادار ادامه پیدا می‌کند. پس باید بدانیم که چطور باید مشتری را در طول این سفر قدم به قدم و ایستگاه به ایستگاه همراهی‌ کنیم تا سفری لذت‌بخش را تجربه کند.”

فهرست کتاب بازاریابی سرراست به شرح ذیل است:

  • مقدمه
  • سر مرحله یک رابطه
  • طرح بازاریابی‌ای که پشیمانی به بار نمی‌آورد
  • مراحل اصلی رابطه
  • مقدمه‌ای بر چک لیست بازاریابی سرراست
  • قیف فروش خود را طراحی کنید
  • بیانیه تک خطی کسب و کارتان را بنویسید
  • طرح اولیه درست و حسابی برای وب‌سایت
  • آدرس جمع کن
  • قدرت ایمیل
  • کمپین‌های ایمیلی پرورشی
  • کمپین‌های ایمیلی فروش
  • چطور قیف فروش ارائه شده در این کتاب را اجرا کنیم
  • حرف آخر

جهت پیش خرید این کتاب با قیمت ۹۳۰۰۰ تومان می‌توانید از طریق این لینک به صفحه اختصاصی این کتاب در فروشگاه آنلاین انتشارات آریانا قلم مراجعه کنید.

مسیح بنی طبا، فعال حوزه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ و مدیر وب‌سایت تبلیغاتچی‌ها