جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ برخلاف سال‌های قبل به صورت مجازی برگزار و اسامی برندگان در بخش‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات اعلام شد.

این جشنواره که در سال گذشته به علت همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ برگزار نشد، امسال به صورت مجازی از ۲۱ تا ۲۵ ژوئن اجرا خواهد شد. همچنین در روزهای نخست این جشنواره برندگان بخش‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات مشخص و اعلام شدند. در این مطلب به معرفی برندگان بخش‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ می‌پردازیم. 

برندگان بخش Design

اولین جایزه بزرگ بخش Design این جشنواره برای طراحی سیستم بازیافت لباس برند H&M LOOOP به آژانس AKQA استکهلم رسید. 

 

دومین جایزه بزرگ بخش Design جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ بابت طراحی بسته‌بندی‌های محو شونده برند Notpla به آژانس Superunion لندن تعلق گرفت.

اسامی برندگان بازاریابی و تبلیغات جشنواره شیرهای کن 2021 اعلام شد

اولین شیر طلای بخش Design بابت پروژه ری‌برندینگ برند Burger King به آژانس Jones Knowles رسید.

 

دومین شیر طلای بخش Design برای طراحی کمپین ترویج فروش برند Heinz به آژانس Rethink تورنتو اهدا شد.

اسامی برندگان بازاریابی و تبلیغات جشنواره شیرهای کن 2021 اعلام شد

 

سومین جایزه شیر طلا به شرکت Google بابت کلیپ تایم لپس Google Earth تعلق گرفت.

 

آخرین شیر طلای بخش Design این جشنواره نیز بابت بازطراحی بسته‌بندی محصول شکلات برند Pocky به آژانس Dentsu توکیو رسید.

اسامی برندگان بازاریابی و تبلیغات جشنواره شیرهای کن 2021 اعلام شد

 

برندگان بخش تبلیغات محیطی 

اولین جایزه بزرگ بخش تبلیغات محیطی جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ بابت طراحی و اجرای کمپین محیطی زیبایی بدون موارد نگهدارنده برند Burger King به آژانس Burger King شعبه میامی اهدا شد. 

 

اولین شیر طلای بخش تبلیغات محیطی این جشنواره نیز برای طراحی کمپینی تحت عنوان کرکره‌ها برای برند Heineken به آژانس Publicis میلان اهدا شد.

 

دومین شیر طلای بخش تبلیغات محیطی به کمپین و تیزر روستای الکتریکی برند فرانسوی Renault، اجرا شده توسط آژانس Publicis شعبه پاریس رسید.

 

سومین شیر طلای بخش محیطی نیز بابت تبلیغات چاپی هفته مد Havaianas با عنوان اتفاق‌های خوب در پشت صحنه‌ها اتفاق می‌افتد به شرکت تبلیغاتی AlpargatasBBDO سائوپالو اهدا شد.

 

چهارمین جایزه شیر طلای بخش محیطی جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ نیز بابت کمپین چراغ‌های برند MC Delivery به آژانس لئو برنت لندن رسید. 

اسامی برندگان بازاریابی و تبلیغات جشنواره شیرهای کن 2021 اعلام شد

 

پنجمین شیر طلای بخش محیطی این جشنواره نیز بابت طراحی کمپین مینیمالیسم برند Mini به آژانس Service Plan شعبه لندن اهدا شد. 

اسامی برندگان بازاریابی و تبلیغات جشنواره شیرهای کن 2021 اعلام شد

 

ششمین جایزه شیر طلایی بخش محیطی نیز برای کمپین “برای جانت بدو، زیمباوه، ویتنام” برند Red Cross به آژانس آرنولد بوستون تعلق گرفت. 

 

هفتمین شیر طلای بخش محیطی این جشنواره برای فیلم تبلیغاتی قایق نجات Sea Watch به آژانس Service Plan رسید. 

 

آخرین شیر طلای این بخش از جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ نیز بابت کمپین شجاعت زیباست برند Dove به آژانس Ogilvy شعبه لندن تعلق گرفت. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره لطفا به وب‌سایت رسمی جشنواره شیرهای کن به آدرس www.canneslions.com مراجعه بفرمائید. 

 

مسیح بنی‌طبا فعال حوزه تبلیغات و برندینگ و مدیر وب‌سایت تبلیغاتچی‌ها