در این تبلیغ Kathryn Hahn فقط ناخدای کشتی دزدان دریایی نیست. بلکه او مدیرعامل شرکت است
آژانس ۷۲AndSunny این بازیگر کمدی را برای اولین تبلیغ جهانی کمپانی هاب اسپات انتخاب کرد.
راهاندازی یک کسب و کار مقیاس پذیر به معنی آمادگی آن برای تکامل است. برای برخی از سازمانها این تکامل مستلزم ساخت تصویری جدید از تعاملات برای مشتریان و کارمندان شرکت است. پلتفرم CRM برند HubSpot در این تبلیغ به مخاطبان خود نشان میدهد که حتی یک کشتی دزدان دریایی برای موفقیت در کار خود به کمی سازماندهی و البته دیپلماسی نیاز دارد. کمپین “داستانهای موفقیت با HubSpot” با همکاری آژانس ۷۲AndSunny و سفیر برند جدید این کمپین یعنی کاترین هان از اهمیت ارتباطات و راههای بسیاری که این برند میتوان به مشتریان خود کمک کند صحبت میکند.
این کمپین با استفاده از نتیجه تحقیقات گستردهای که شرکت از طریق کارمندان و مشتریان خود انجام داده طراحی شده است، کمپینی را با عنوان قاچاقچی با کارگردانی Tony Tacenda به خدمات و محصولات کوچک خود اختصاص داده است.
با حضور Hahn به عنوان در نخض ناخدای یک کشتی دزدان دریایی و اولین سفیر برند این مجموعه، تبلیغی تحت عنوان دزدان دریایی پیشتاز نیز از خدمات HubSpot برای ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان استفاده میکنند ترتیب داد. کاترین هان در این ویدئوی تبلیغاتی عنوان می:ند که HubSpot به او کمک کرده تا با مشتریانش مانند مردم و نه فتوحات رفتار کند.
این مسئله که HubSpot به کمک برنامهریزی رسانه Carbon در حال توسعه پلتفرمهای خود است یم پیشرفت برای این شرکت محسوب میشود. همچنین این شرکت برای توسعه پلتفرمهای خود و تصحیح آنها در آینده از نظرات مشتریان در رسانه بزرگ خود بهره میبرد. همچنین در این کمپین از یک لوگوی تصویری و یک لوگوی صوتی جدید به منظور استفاده در رسانههای صوتی پردهبرداری شد.
Brad Minor، قائم مقام برند HubSpot در اینباره گفت:” زمانی که کمپین را طراحی میکردیم به سراغ خلق ایدههایی جسورانه رفتیم و این باعث شد با به چالش کشیدن هنجارهای این دسته به پیشرفت فوقالعادهای دست پیدا کنیم. ما از اینکه مشتریانمان با استفاده از این سیستم به بردهای زیادی دست پیدا میکنند خوشحال هستیم.
این کمپین از طریق یوتیوب، شبکههای اجتماعی، شبکههای تلویزیونی محلی و نمایشگرهای فروشگاههای بزرگ به نمایش در خواهد آمد. همچنین از تصاویر آن بر روی بدنه اتوبوس و کشتیهای شهرهای نیویورک و شیکاگو استفاده خواهد شد.
جهت تماشای تیزر این کمپین به ابتدای این صفحه مراجعه بفرمائید. همچنین به منظور مطالعه موارد بیشتر مشابه این مقاله میتوانید از طریق این لینک به بخش دنیای تبلیغات مراجعه بفرمائید.