شماره چهارم فصلنامه بادکوبه منتشر شد. این فصلنامه که به صورت تخصصی به مسائل روز حوزه‌های ارتباطات، تبلیغات و برندسازی می‌پردازد توسط آژانس تبلیغاتی بادکوبه و به صورت فصلنامه منتشر می‌شود. در هر شماره از این نشریه، علاوه بر مطالب متنوع در حوزه‌های مشخص شده شامل یک پرونده کامل نیز می‌شود که در شماره چهارم فصلنامه بادکوبه این پرونده به بلاک چین اختصاص پیدا کرده است. 

بنر ثبت نام در تبلیغاتچی‌ها

شماره چهارم این فصلنامه که در ۱۶۲ صفحه چاپ شده شامل مطالب زیر است:

  • شب، سکوت، کویر (مروری کوتاه بر طرح جلدهای چند اثر استاد محمدرضا شجریان)
  • انجامش بده (درباره‌ی یکی از کمپین‌های تبلیغاتی تاثیرگذار دنیا)
  • واقعیت جدید (کسب‌وکارتان را با بحران‌های جهانی تطبیق دهید)
  • عیش مدام با دکتر محمد بلوریان تهرانی؛ (درباره‌ی پنجاه سال فعالیت تبلیغاتی و مارکتینگ)
  • جادوی تغییر (بازآفرینی‌های موفق برند در سال ۲۰۱۹)
  • رویای دیزنی (چطور سرگرمی تبدیل به امپراتوری شد)
  • فناوری بلاک چین چیست؟ (راهنمای مرحله به مرحله برای تازه‌کارها)
  • گلادیاتورهای آنلاین (استارتآپ‌ها و تبلیغات: هفده ساله از ایران)
  • ۷۷۷۷ریال جایزه (کمپین تبلیغاتی سازمان فاکوپا برای بانک پارس)

تاکنون چهار شماره از این نشریه چاپ شده و نشان داده که مجله بادکوبه به خوبی توانسته جای خالی رسانه چاپی با کیفیت در حوزه تبلیغات را پر کند. جای خالی که بعد از توقف چاپ نشریه نگاه شرقی بیش از پیش حس میشد. 

برای تهیه شماره چهارم فصلنامه بادکوبه و یا شماره‌های پیشین می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمائید. 

مسیح بنی طبا، فعال حوزه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ و مدیر وب‌سایت تبلیغاتچی‌ها