پس از اینکه فرانسه در اوایل سال جاری در مسابقات راگبی شش ملت گینس قهرمان شد، کمپانی رنو کمپینی را با هدف ادای احترام به پشتکار، شجاعت و روحیه نوآور کشورش منتشر کرد.
کمپین برند Publicis Conseil از تیم راگبی XV فرانسه حمایت میکند و بر تعهد رنو به ورزش ملی تاکید میکند. جام جهانی راگبی قرار است سال آینده برگزار شود و در حال حاضر فرانسه به عنوان یکی از شانسهای قهرمانی برای اولین بار شناخته میشود. پخش این کمپین از ۲ جولای در کشور آغاز شد.
این کمپین کمپانی رنوی فرانسه با عنوان “La Réinvention” (اختراع مجدد) اجرا شده و هدف آن انتقال تغییرات رخ داده در داخل رنو با تولید خودروهای الکتریکی بیشتر و همچنین تحول در این صنعت است.
فیلم تبلیغاتی این کمپین به کارگردانی Antoine Bardou-Jacquet و با بازی رافائل ایبانز، کامرون ووکی، چارلز اولیوون، دامیان پنو و دیلان کرتین را در روزهای اولیه ورزشهای مختلفی که فرانسویها ادعا میکند اختراع کرده از جمله مسابقات اتومبیلرانی، تنیس، بوکس و البته راگبی (حتی اگر منشاء آن در بریتانیا باشد) ساخته شده است.
در واقع این تبلیغ ادعا میکند که فرانسویها راگبی را دوباره «اختراع» کردهاند، زیرا با کلیپهایی از پیروزی شش ملت به پایان میرسد و در نهایت یک اتومبیل رنو را میبینیم که در حال حرکت در جادههای کوهستانی قرانسه است.
آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی رنو درباره این کمپین اینطور توضیح میدهد:” چیزی که فرانسه را حمایت میکند یک روحیه تیمی است. ما یک هدف مشترک داریم که ما را به جلو سوق می دهد. این هدف قرار دادن دانش فرانسوی در خط مقدم صحنه بین المللی بوده که هر کدام در زمینه خود یک انگیزه عالی است.” وی ادامه داد: “ما میخواستیم این همکاری را به روش خودمان جشن بگیریم، با خلاقیت، تا به فرانسه بگوییم که ما به ابتکاری نو در فرانسه برای یک جام جهانی بزرگ … در این کشور اعتقاد داریم.”
این کمپین همچنین قرار است در طول تور پاییز و تا جام جهانی ۲۰۲۳ اجرا شود.
جهت تماشای تیزر این کمپین میتوانید به ابتدای همین صفحه مراجعه بفرمائید.
همچنین برای مطالعه مطالب بیشتر از این دست میتوانید از این طریق به قسمت دنیای تبلیغات تبلیغاتچیها مگ وارد بشوید.