عضویت در تبلیغاتچی‌‎ها

تنها مطالب مهم و ارزشمند برای شما ارسال خواهد شد. ما هم مانند شما از اسپم متنفریم

آخرین اخبار

دسته: تبلیغاتچی‌ها مگ

چرا بازاریابان در حال برگشت به تبلیغات سنتی هستند؟
تبلیغاتچی‌ها مگ, دنیای تبلیغات

چرا بازاریابان در حال برگشت به تبلیغات سنتی هستند؟

بیش از یک دهه است که فناوری‌های بازاریابی دیجیتال و اکوسیستم‌های آن بر رشد بودجه‌های بازاریابی مسلط بوده‌اند. همانطور که مصرف‌کنندگان توجه خود را از رسانه‌های ثابت به رسانه‌های دائما در حال حرکت معطوف کردند، تبلیغات سنتی بخشی از جذابیت خود را از دست داد….

داستان‌ها روح مسیحایی دارند / معرفی کتاب هر برند یک داستان انتشارات سیته
تبلیغاتچی‌ها مگ, معرفی کتاب

داستان‌ها روح مسیحایی دارند

نزدیک نوروز بود، دقیقا یک سال و یک ماه قبل. می‌خواستم با پولی که خواهرم به عنوان عیدی به من داده، کتابی بخرم و از آنجایی که عاشق انتشارات سیته هستم چندین کتاب از این نشر را خریداری کردم و یکی از آن‌ها “کتاب هر…

آیا کمپین‌های برندینگ شهری در ایران موفق بوده‌اند؟
تبلیغاتچی‌ها مگ, یادداشت

آیا کمپین‌های برندینگ شهری در ایران موفق بوده‌اند؟

جدیدا از عبارت برندینگ شهری زیاد استفاده می‌شود. کمپینی که برای شهرهای بزرگ و مطرح دنیا مانند پاریس و نیوبورک انجام شده و حالا مدتیست که به ایران رسیده و صابون آن به تن شهرهایی مانند تبریز، اصفهان و تهران هم خورده است. اما آیا…

نگاهی به برنامه بازاریابی ویژه KFC در سال 2020
تبلیغاتچی‌ها مگ, دنیای تبلیغات

نگاهی به برنامه بازاریابی ویژه KFC در سال ۲۰۲۰

KFC نیازی به معرفی ندارد. یکی از بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا که فقط بر روی مرغ سوخاری تمرکز کرده و تا قبل از انقلاب در ایران نیز شعباتی داشت. اما اگر فکر می‌کنید به واسطه معروفیت و کیفیت بالا، این رستوران نیازی به برنامه بازاریابی…

در این تبلیغ از HubSpot کاترین هان فقط ناخدا نیست!
دنیای تبلیغات, تبلیغاتچی‌ها مگ

در این تبلیغ از HubSpot کاترین هان فقط ناخدا نیست!

در این تبلیغ Kathryn Hahn فقط ناخدای کشتی دزدان دریایی نیست. بلکه او مدیرعامل شرکت است آژانس ۷۲AndSunny این بازیگر کمدی را برای اولین تبلیغ جهانی کمپانی هاب اسپات انتخاب کرد. راه‌اندازی یک کسب و کار مقیاس پذیر به معنی آمادگی آن برای تکامل است….

پخش
دنیای تبلیغات, تبلیغاتچی‌ها مگ

والمارت با کمپین “حالا بهتر زندگی کنید” مردم را به هم متصل می‌کند

کمپین جدید والمارت با عنوان “حالا بهتر زندگی کنید” ویژه اکران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ و پس از آن در طول سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز شد. والمارت در این کمپین قصد دارد به مخاطبان و مشتریان خود نشان دهد که تا چه میزان سخت کار…

معرفی کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی از انتشارات سیته در وب سایت تبلیغاتچی‌ها
معرفی کتاب, تبلیغاتچی‌ها مگ

کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی از انتشارات سیته

اعتراف‌های یک تبلیغاتچی را می‌توان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه تبلیغات در ایران و جهان دانست. اکثر افرادی که در صنعت تبلیغات فعالیت دارند حداقل یک بار این کتاب را مطالعه کرده‌اند. علت معروفیت این کتاب نگارش آن توسط دیوید اگیلوی است. مردی که او…

مرور تکنیک‌های بازایابی محتوایی b2b در گفتگو با یاسمن رنجبرپور در تبلیغاتچی‌ها
گفتگو, گفتگو با مدیران برند

تفاوت محتوای B2B و B2C فقط در یک حرف نیست

بازاریابی محتوایی را شاید بتوان به عنوان نسل بعدی فروشندگان انتخاب کرد. همین عبارت را اگر دوباره مرور کنید به کاربرد ویژه این روش در افزایش فروش سازمان‌ها پی خواهید برد. اما نکته‌ای که در تولید محتوا اهمیت ویژه‌ای دارد رعایت اصول و نکاتی است…