مروری بر تاریخچه آژانس Saatchi & Saatchi
آژانس تبلیغاتی ساعتچی و ساعتچی (Saatchi & Saatchi) یکی از برجستهترین آژانسهای تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی است که از طریق ۱۵۲ دفتر خود در سراسر جهان به ارائه خدمات به مشتریان خود میپردازد. همکاری با برندهای مطرح جهانی و ارائه راهحلهای تبلیغاتی خلاقانه برای…
کتاب هنر و مهارت روابط عمومی از انتشارات بادکوبه
کتاب هنر و مهارت روابط عمومی یکی از جدیدترین کتابهای منتشر شده در حوزه روابط عموی در ایران است. روابط عمومی برخلاف تصوری که در سالهای اخیر در کشور ما داشته نقشی بسیار مهم و بیشتر از صرفا پایگاهی برای ارتباط با مشتریان یا مخاطبان…
کتاب نسل پنجم بازاریابی از انتشارات آریانا قلم
فیلیپ کاتلر معرف حضور تمامی تبلیغاتچیها و علاقهمندان به صنعت بازاریابی است. مردی که با کتابهای غنی خود کمک فراوانی به فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات کرده است. یکی از ویژگیهای این مرد بزرگ این است که با پیشرفت دنیای بازاریابی خود را بروز کرده…
رنو، تاریخچه اختراعات ورزشی فرانسه را جشن میگیرد
پس از اینکه فرانسه در اوایل سال جاری در مسابقات راگبی شش ملت گینس قهرمان شد، کمپانی رنو کمپینی را با هدف ادای احترام به پشتکار، شجاعت و روحیه نوآور کشورش منتشر کرد. کمپین برند Publicis Conseil از تیم راگبی XV فرانسه حمایت میکند و…
کتاب جایگاه سازی (نبردی در ذهن) انتشارات سیته
امروزه هر انسان از لحظه بیداری تا لحظه خواب در معرض هزاران تبلیغ مختلف از طریق کانالهای گوناگون قرار مییرد. اما ذهن انسان به نحوی طراحی نشده تا تمامی این پیامهای تبلیغاتی را به خاطر بسپارد. بنابراین جنگ اصلی بین صاحبین برند در گرفته تا…
آیا تکنیک بمباران تبلیغاتی اثربخشی دارد؟
خسته در حال برگشت از محل کار به منزل هستید. رادیوی خودرو را روشن میکنید و مردی بلافاصله میپرسد “لیموش رو بدم؟ هلوش رو بدم؟ کدوم رو بدم؟”. شب در منزل در حال تماشای سریالی از یکی از شبکههای تلویزیونی هستید و سریال برای پخش…
آیا گیمیفیکیشن نسل بعدی تبلیغات دیجیتال است؟
تقریبا دو سال پیش بود که یادداشتی تحت عنوان بازیهای کامپیوتری در مقام رسانه تبلیغاتی در وبسایت تبلیغاتچیها منتشر کردیم. در طول این دو سال این یادداشت به محبوبترین مطلب وبسایت تبلیغاتچیها تبدیل شده است. بنابراین و با توجه به استقبال خوبی که از موضوع…
چرا بازاریابان در حال برگشت به تبلیغات سنتی هستند؟
بیش از یک دهه است که فناوریهای بازاریابی دیجیتال و اکوسیستمهای آن بر رشد بودجههای بازاریابی مسلط بودهاند. همانطور که مصرفکنندگان توجه خود را از رسانههای ثابت به رسانههای دائما در حال حرکت معطوف کردند، تبلیغات سنتی بخشی از جذابیت خود را از دست داد….