آیا گیمیفیکیشن نسل بعدی تبلیغات دیجیتال است؟
تقریبا دو سال پیش بود که یادداشتی تحت عنوان بازیهای کامپیوتری در مقام رسانه تبلیغاتی در وبسایت تبلیغاتچیها منتشر کردیم. در طول این دو سال این یادداشت به محبوبترین مطلب وبسایت تبلیغاتچیها تبدیل شده است. بنابراین و با توجه به استقبال خوبی که از موضوع…
تفاوت محتوای B2B و B2C فقط در یک حرف نیست
بازاریابی محتوایی را شاید بتوان به عنوان نسل بعدی فروشندگان انتخاب کرد. همین عبارت را اگر دوباره مرور کنید به کاربرد ویژه این روش در افزایش فروش سازمانها پی خواهید برد. اما نکتهای که در تولید محتوا اهمیت ویژهای دارد رعایت اصول و نکاتی است…
کیفیت محصولات ماهشام بهترین مبلغ برای این برند است / گفتگو با آراز خاکپور، مدیر مارکتینگ ماهشام
همانطور که در یادداشت ” طراحی مینیمال بستهبندی محصول، ضرورت یا سلیقه؟ ” مطالعه کردید به اهمیت طراحی مینیمال بستهبندی محصولات تند مصرف در مارکت ایران پرداختیم و ضمن معرفی مزایا و اجزای اصلی طراحی مینیمال بستهبندی محصول از برند ماهشام به عنوان یکی از…
حرفهای ها در اثبات خود مهارت دارند ( راهنمای تازه واردها به یک آژانس تبلیغاتی )
در این مقاله پیشرو، در مورد نحوه عملکرد افراد در ماههای ابتدایی حضورشان در یک آژانس تبلیغاتی با شهرام سیفهاشمی گفتگویی داشتم. این که چه عملکردی داشته باشند وقتی به تازگی در یک شرکت تبلیغاتی مشغول میشوند و به چه صورت میتوانند خود را در…
Ctrl + C دیدار اول / کپیکاری، عاملی برای سقوط برند
فکر کنید فیلمی را به تماشا نشستهاید که تصویر به تصویرش از یک فیلم خارجی کپی شده است، اگر این کارگردان چند ماه بعد فیلم جدیدی بسازد چقدر مشتاق دیدن آن فیلم هستید؟ در این سری مقالهها به کپی کردن در تبلیغات میپردازم، موضوعی که…