عضویت در تبلیغاتچی‌‎ها

تنها مطالب مهم و ارزشمند برای شما ارسال خواهد شد. ما هم مانند شما از اسپم متنفریم

آخرین اخبار

دسته: گفتگو

مرور تکنیک‌های بازایابی محتوایی b2b در گفتگو با یاسمن رنجبرپور در تبلیغاتچی‌ها
گفتگو, گفتگو با مدیران برند

تفاوت محتوای B2B و B2C فقط در یک حرف نیست

بازاریابی محتوایی را شاید بتوان به عنوان نسل بعدی فروشندگان انتخاب کرد. همین عبارت را اگر دوباره مرور کنید به کاربرد ویژه این روش در افزایش فروش سازمان‌ها پی خواهید برد. اما نکته‌ای که در تولید محتوا اهمیت ویژه‌ای دارد رعایت اصول و نکاتی است…

کیفیت محصولات ماهشام بهترین مبلغ برای این برند است گفتگوی تبلیغاتچی‌ها با آراز خاکپور مدیر مارکتینگ برند ماهشام در رابطه با طراحی مینیمال بسته بندی محصولات ماهشام
گفتگو

کیفیت محصولات ماهشام بهترین مبلغ برای این برند است / گفتگو با آراز خاکپور، مدیر مارکتینگ ماهشام

همانطور که در یادداشت ” طراحی مینیمال بسته‌بندی محصول، ضرورت یا سلیقه؟ ” مطالعه کردید به اهمیت طراحی مینیمال بسته‌بندی محصولات تند مصرف در مارکت ایران پرداختیم و ضمن معرفی مزایا و اجزای اصلی طراحی مینیمال بسته‌بندی محصول از برند ماهشام به عنوان یکی از…

حرفه‌ای ها در اثبات خود مهارت دارند گفتگوی تبلیغاتچی‌ها با شهرام سیف هاشمی در رابطه با افراد تازه وارد به آژانس تبلیغاتی
گفتگو با تبلیغاتچی‌ها

حرفه‌ای ها در اثبات خود مهارت دارند ( راهنمای تازه واردها به یک آژانس تبلیغاتی )

در این مقاله پیش‌رو، در مورد نحوه عملکرد افراد در ماه‌های ابتدایی حضورشان در یک آژانس تبلیغاتی با شهرام سیف‌هاشمی گفتگویی داشتم. این‌ که چه عملکردی داشته باشند وقتی به تازگی در یک شرکت تبلیغاتی مشغول می‌شوند و به چه صورت می‌توانند خود را در…

کپی در تبلیغات / Ctrl+C- دیدار اول کپی‌‌کاری، عاملی برای سقوط برند
گفتگو, گفتگو با تبلیغاتچی‌ها

Ctrl + C دیدار اول / کپی‌‌کاری، عاملی برای سقوط برند

فکر کنید فیلمی را به تماشا نشسته‌اید که تصویر به تصویرش از یک فیلم خارجی کپی شده است، اگر این کارگردان چند ماه بعد فیلم جدیدی بسازد چقدر مشتاق دیدن آن فیلم هستید؟ در این سری مقاله‌ها به کپی کردن در تبلیغات می‌پردازم، موضوعی که…