عضویت در تبلیغاتچی‌‎ها

تنها مطالب مهم و ارزشمند برای شما ارسال خواهد شد. ما هم مانند شما از اسپم متنفریم

آخرین اخبار

دسته: مدرسه تبلیغاتچی‌ها

برندینگ، از تصورات و باورها تا واقعیت - تبلیغاتچی ها مجله دیجیتال صنعت تبلیغات بازاریابی و برندینگ ایران
مدرسه تبلیغاتچی‌ها

برندینگ چیست؟ از تصورات و باورها تا واقعیت

برندینگ واژه‌ای است که در چند سال اخیر در بین شرکت‌های ایرانی زیاد شنیده می‌شود. درخواست انجام پروژه‌های برندینگ از طرف برندها به آژانس‌های تبلیغاتی افزایش زیادی داشته و  بعضی از شرکت‌های مطرح واحد برند را نیز در ساختار سازمانی خود تاسیس کرده‌اند. اما برندینگ…

USP چیست و چه کاربردی در بازاریابی دارد؟
مدرسه تبلیغاتچی‌ها

USP یا مزیت منحصر به فرد فروش چیست و چه کاربردی در بازاریابی دارد؟

یک کسب و کار چه خدماتی و چه محصول محور برای موفقیت و بقا در صنعت خود نیاز به کسب سهم از بازار دارد. این کسب سهم از بازار روش‌های بسیار زیادی دارد مانند کیفیت، تبلیغات، قیمت، بازار هدف مناسب و موارد ریز و درشت…

نردبان مزایا چیست و چه کاربردی در ساخت برند دارد؟
مدرسه تبلیغاتچی‌ها

نردبان مزایا، متدی کاربردی برای ساخت برند

این روزها بازاریابی به سمت توسعه ایده‌های بزرگ و ساخت تجربه منحصر به فرد برای مشتریان ثابت و وفادار خود و تصویری انحصاری از برند نزد این مشتریان حرکت می‌کند. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندها زمانی شکل گرفتند که موفق شدند پیام خود را به درستی…