عضویت در تبلیغاتچی‌‎ها

تنها مطالب مهم و ارزشمند برای شما ارسال خواهد شد. ما هم مانند شما از اسپم متنفریم

آخرین اخبار

دسته: مدرسه تبلیغاتچی‌ها

USP چیست و چه کاربردی در بازاریابی دارد؟
مدرسه تبلیغاتچی‌ها

USP یا مزیت منحصر به فرد فروش چیست و چه کاربردی در بازاریابی دارد؟

یک کسب و کار چه خدماتی و چه محصول محور برای موفقیت و بقا در صنعت خود نیاز به کسب سهم از بازار دارد. این کسب سهم از بازار روش‌های بسیار زیادی دارد مانند کیفیت، تبلیغات، قیمت، بازار هدف مناسب و موارد ریز و درشت…

نردبان مزایا چیست و چه کاربردی در ساخت برند دارد؟
مدرسه تبلیغاتچی‌ها

نردبان مزایا، متدی کاربردی برای ساخت برند

این روزها بازاریابی به سمت توسعه ایده‌های بزرگ و ساخت تجربه منحصر به فرد برای مشتریان ثابت و وفادار خود و تصویری انحصاری از برند نزد این مشتریان حرکت می‌کند. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندها زمانی شکل گرفتند که موفق شدند پیام خود را به درستی…